VIDEO. Ce au descoperit vânătorii de OZN-uri în imaginile NASA

29 Noi 2016 | scris de Gabriela Antoniu
VIDEO. Ce au descoperit vânătorii de OZN-uri în imaginile NASA

În aceste fotografii sunt surprinse structuri asemănătoare unor domuri, înconjurate de inele. Filmuleţul a provocat reacţii contradictorii, unii comentatorii chiar crezând că aceste structuri reprezintă semne ale vieţii.

"Aceste structuri sunt similare cu cele existente în anumite zone din Africa de Sud", spune un comentator. "Cred că pe Marte există încă rămăşiţe ale unei civilizaţii care trăieşte în subteran", comentează altul, în timp ce alţii pun totul pe seama unor procese geologice naturale.

Fotografiile au fost făcute în timpul unei misiuni NASA pe Marte, Mars Reconnaissance Orbiter (MRO). În cadrul misiunii, s-a făcut înconjurul Planetei Roşii şi au fost făcute fotografii, folosindu-se o cameră de înaltă rezoluţie - HiRISE camera.

Marte este acum un imens deşert îngheţat, dar studiile geologice realizate în misiuni anterioare arată că în trecut planeta era mai caldă şi mai umedă. Anterior, Agenţia Spaţială Europeană a dat publicităţii imagini ale câmpiei Elysium Planitia în care aceasta apare ca o mare îngheţată acoperită cu praf. Imaginile NASA arată că în trecut câmpia a fost o regiune foarte activă vulcanic, fiind astfel posibil ca în timp aceasta să fi fost erodată şi remodelată.