Doi cercetători germani raportează o descoperire importantă - enzima de propagare a coronavirusului a fost decodificată

30 Mar 2020

Cercetătorii  Linlin Zhang și Rolf Hilgenfeld de la Universitatea din Lübeck au făcut o descoperire importantă. Ei au fost capabili să descifreze o enzimă care  este crucială pentru înmulțirea noului coronavirus.

Cercetătorii au descoperit, de asemenea, un inhibitor care funcționează împotriva proteazei principale recent decodate a virusului SARS-CoV-2.

Este vorba în special despre proteaza virală Mpro, fără de care coronavirusul nu își poate copia materialul genetic (ARN) din celula gazdă și astfel îl poate înmulți.

Cercetări mai strânse cu privire la structura enzimatică ar putea ajuta acum la combaterea virusului.

Un inhibitor care a fost dezvoltat împotriva virusurilor corona înrudiți a fost deja testat eficient la șoareci și în culturi celulare.

Studiile ar trebui acum finanțate. Noile descoperiri ar putea ajuta la tratarea valurilor posibil de recurente ale infecțiilor cu Covid și, astfel, la reducerea deceselor într-un timp.

Alte stiri din Sanatate