Unda Gravitațională, Predicția lui Einstein, Pune pe Jar Comunitatea Științifică: "A Avut Dreptate!"

13 Ian 2016 | scris de Cristi Ionescu

Mesajul cercetătorului Lawrence Krauss, de la Universitatea Arizona State, a pus pe jar comunitatea științifică internațională. "Ultimele mele informații despre LIGO (Laser Interforce Gravitational-wave Observatory) au fost confirmate de surse independente. Rămâneți conectați! Este posibil să se fi descoperit unde gravitaționale!!", a scris cercetătorul.

El s-a referit la unele rapoarte, conform cărora oameni de știință de la Laser Interforce Gravitational-wave Observatory (LIGO) din SUA — care încercau să verifice una din ultimele mari predicții ale lui Einstein — ar fi fost pe cale de a redacta un articol despre descoperirea acestor unde. Dacă aceste unde au fost efectiv detectate, s-ar confirma ultima piesă care lipsea din predicțiile lui Albert Einstein făcute cu un secol în urmă în teoria sa asupra relativității generale. Acest lucru ar deschide noi perspective asupra universului, arătând că asemenea unde există în locuri precum vecinătatea găurilor negre la începutul creației, acoperind un vid semnificativ în înțelegerea formării universului nostru.