Un savant rus a descoperit SECRETUL vieții veșnice! ELIXIRUL TINEREȚII, ascuns timp de 3,5 milioane de ani în ghețurile siberiene (VIDEO)

01 Oct 2015
Un savant rus controversat și-a injectat bacteria "vieții veșnice" și spune că se simte mai puternic și că nu se mai îmbolnăvește, scrie Daily Mail.

"Am început să lucrez mai mult și nu am avut gripă în ultimii doi ani. După experimentele de succes pe șoareci, m-am gândit că ar fi interesant să încerc cultura bacteriană inactivă", a declarat Anatoli Bruşkov pentru The Siberian Times.

Bacillus F a supraviețuit nu mai puțin de 3,5 milioane de ani în permafrostul siberian și a fost descoperit în 2009,  Republica Iacutia, iar Bruşkov, șeful departamentului de Geocriologie din universitatea de stat din Moscova, spune că s-a folosit drept cobai pentru această bacterie.

"Permafrostul se topește, și probabil că bacteria ajunge în mediul înconjurător, în apă, așa că populația locală, iacuții, de multa vreme primesc aceste celule prin apă și chiar par că trăiesc mai mult decât alte populații. Așa că nu era niciun pericol pentru mine", a explicat Bruşkov.

Totuşi, observaţiile savantului rus nu răspund criteriilor unei cercetări ştiinţifice riguroase, scrie slate.fr, fapt recunoscut chiar de Anatoli Bruşkov.

"Desigur, astfel de experimente trebuie efectuate în clinică, cu echipament special și cu realizarea unor statistici. Doar mai târziu ne putem da seama în mod clar de toate efectele. Trebuie să lucrăm cu aceste bacterii care previn îmbătrânirea. Cred că această știință ar trebui să se dezvolte", a precizat cercetătorul.

Savantul rus mai spune că bacteria antică poate deține și cheia fertilității.