S-a lansat un call-center pentru consultații medicale de specialitate destinat bucureștenilor

24 Apr 2020 | scris de A.A.
S-a lansat un call-center pentru consultații medicale de specialitate destinat bucureștenilor

Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a anunţat, vineri, că persoanele care au nevoie de o consultaţie medicală şi care nu pot accesa platforma gratuită online pacient.assmb.ro pot să apeleze linia telefonică 0374.887.887, precizează Agerpres.

"Pentru cei care nu au abilităţi de a interacţiona cu platformele on-line am pregătit şi un call center: 0374.887.887. La acest număr de telefon sună în special persoanele trecute de o anumită vârstă care nu reuşesc să introducă toate datele sau nu au laptop sau smartphone şi sunt sprijinite de doamnele doctor care răspund la acest număr de telefon pentru a-şi spune problema: dacă au o afecţiune cronică şi au nevoie de o reţetă sau de un sfat sau dacă este o durere acută şi cum trebuie să acţioneze. Fireşte, pentru urgenţe, se merge la camera de gardă a spitalelor. Dar tocmai pentru a nu aglomera în plus spitalele în această perioadă, pentru sfaturi medicale, reţete sau concedii se poate apela cu încredere această platformă", a spus Gabriela Firea.

Directorul medical al ASSMB, Turkes Ablachim, a precizat că specialităţile cele mai solicitate sunt: pneumologia, psihiatria, medicină internă, gastroenterologia şi dermatovenerologia.

Pe 4 aprilie, Gabriela Firea anunţa că proiectul consultaţiilor medicale gratuite online, pacient.assmb.ro, a fost extins la 18 spitale din Capitală, după ce programul-pilot lansat la Colentina a fost accesat de 749 de pacienţi în decurs de două săptămâni.

Răspund întrebărilor adresate aproape 500 de medici din peste 30 de specializări, angajaţi în spitalele administrate de PMB.

"Platforma este foarte uşor de utilizat: pacienţii accesează site-ul pacient.assmb.ro, introduc o scurtă descriere a problemelor de sănătate pe care le au şi ataşează, dacă este cazul, documentele medicale relevante (rezultate analize, recomandări de la specialişti, istoric medical, bilete de ieşire din spital). Se selectează spitalul, specialitatea şi medicul, apoi se introduc datele personale, precum şi cele de contact. Răspunsul va fi primit direct din partea medicului în 12-24 ore în funcţie de disponibilitatea specialistului şi de numărul de cazuri pe care acesta le are în analiză", preciza edilul general.
 

SHARE
 

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din Actualitate

Ultima oră