Corpul tău este învăluit permanent de un 'nor' de gunoi microscopic. Unic, la fel ca amprentele

27 Sep 2015
Corpul omenesc se află în mod constant invaluit de un nor de piele moartă și bacterii. Toți oamenii, tot timpul. Dar, pentru cei mai panicoși dintre voi, nu vă faceți griji, probabil că norul nu va apărea într-un selfie.

Cercetarile recente au constatat ca aura de gunoi microscopic este complet unică pentru fiecare individ, la fel ca amprentele. Se compune din emisi ale corpului (transpirație), particule de la respiratie, piele, păr, alte funcții trupești (probabil puteți ghici ce ne referim) și haine.

Un nou studiu publicat de PeerJ (raportor pe știință biomedicală) a reușit să identifice norul bacterian al unei persoane, în cadrul unui experiment foarte sofisticat. Subiectul a fost introdus într-un mediu complet steril, mai multe filtre microscopice și microbiene fiind instalate, folosindu-se inclusiv un procedeu ce presupune secventierea ADN-ului.

Experimentul a reușit și a fost repetat cu 11 voluntari, pentru a confirma fără vreun dubiu rezultatele. Concluzia a fost că norul microbian este complet diferit de la o persoană la alta, iar oamenii emană, de asemenea, bacterii, la rate variabile. Acest lucru înseamnă că un om poate fi detectabil și cu ajutorul norului de gunoi microscopic care îl înconjoară.

Experimentul a condus deja la speculații că bacteriile asociate omului și semnăturile bacteriene individuale ar putea permite poliției identificarea criminalilor mai repede ca orice altfel de test.