Dieta CRONO sau Dieta „după ceas”: Cum să slăbeşti după principiile unei alimentaţii sănătoase şi echilibrate

22 Iul 2020 | scris de A.V.
Dieta CRONO sau Dieta „după ceas”: Cum să slăbeşti după principiile unei alimentaţii sănătoase şi echilibrate

Cunoscută sub denumirea de "dieta Crono", acest regim alimentar are la bază principiul conform căruia organismul nostru asimilează în mod diferit alimentele, în funcţie de ora din zi la care acestea au fost consumate.

Acest sistem de slăbire a fost elaborat de doctorul Alain Delabos în anul 1986, care a descoperit că organismul uman are un ritm propriu de funcţionare şi de aceea reacţionează diferit la alimente, respectând o ordine cronologică.

Conform planului nutriţional al acestei diete zaharurile şi grăsimile sunt transformate dimineaţa în energie dar seara se depozitează şi formează grăsimile nedorite în corp. De asemenea, deoarece corpul nostru secretă din patru în patru ore hormonii insulină şi cortizol, alimentaţia trebuie să corespundă orarului stabilit de aceştia. Astfel, micul dejun trebuie să fie bogat în alimente cu conţinut crescut de lipide. Este astfel evitată senzaţia de oboseală care apare de obicei cu câteva ore înaintea prânzului.

Urmând această dietă pe parcursul a două săptămâni, puteţi slăbi între 5 şi 7 kilograme.

Dieta Crono recomandă luarea micului dejun în jurul orei 9, bogat în carbohidraţi, grăsimi şi zaharoză. După aproximativ 4 ore, în jurul orei 13 se poate lua prânzul, ce trebuie să conţină carbohidrati şi să nu fie însoţit de desert. La ora 16 se poate lua o gustare de fructe sau ciocolată neagră, iar la ora 18 se va lua cina uşoară dar bogată în proteine, fără a mai consuma nimic după această oră. Se mai poate lua o gustare la ora 10.30 dimineaţa formată tot din fructe sau ciocolată neagră.

MIC DEJUN:

............

Citește mai departe AICI

SHARE
 

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din Life style

Ultima oră