Chatbot-ul Roby, dezvoltat de start-up-ul românesc Druid, „angajat“ în departamentul de HR al Orange România

26 Aug 2020
Chatbot-ul Roby, dezvoltat de start-up-ul românesc Druid, „angajat“ în departamentul de HR al Orange România

Cei peste 3.600 de angajați ai Orange România au de patru luni un nou coleg. Este vorba despre chatbot-ul Roby, dezvoltat de start-up-ul românesc Druid pe tehnologie conversațională, care ajută la automatizarea proceselor de HR (resurse umane) ale companiei, relatează informatiabucuresti.ro.

Mai exact, la primirea oricărei solicitări, Roby validează autorul cererii și poziția lui în cadrul organizației, apoi asistă angajatul în rezolvarea cererii aestuia. De exemplu, în alegerea clinicii dorite pentru servicii medicale sau în completarea adeverinţelor necesare, pe baza unor şabloane predefinite. De asemenea, Roby poaterăspunde întrebărilor referitoare la diversele plăti pe care angajații doresc să le facă, oferind detalii utile despre întregul proces de plată.

Roby primește peste 300 de solicitări pe

Roby este un angajat foarte ocupat. El primește săptămânal peste 300 de solicitări. Chatbot-ul este găzduit pe platforma de intranet a Orange Romania şi este integrat cu baza de date internă. Soluţia tehnică agreată de către cele două companii a generat o implementare hibridă, în care fluxurile conversaţionale sunt în cloud, iar conectorul cu bazele de date se află în infrastructura Orange, pentru o securitate deplină a datelor. 

Roby ne ajută să oferim o experiență foarte bună colegilor noştri și, în același timp, să eficientizăm anumite procese de HR. De asemenea, prin oferirea de răspunsuri instant la întrebari foarte des adresate de către angajați, am crescut gradul de satisfacţie al colegilor noştri. În ultima lună, am extins cunoştinţele lui Roby astfel încât să acoperim şi alte cereri specifice de HR, cum ar fi informații despre beneficii“, a declarat, într-un comunicat, Luiza Müller, HR Director Orange România.

Mă bucură deschiderea Orange spre digitalizare. Într-o perioadă în care digitalul devine noul normal, tehnologiile conversaţionale pot oferi un atu puternic în relaţia cu clienţii şi angajaţii“, a declrat Liviu Dragan, fondatorul și CEO al start-up-ului local Druid. 

CONTINUAREA, pe site-ul informatiabucuresti.ro

Alte stiri din It

Ultima oră