Clipul „Despacito” își pierde titlul de „cel mai vizionat de pe Youtube”

07 Noi 2020
Clipul „Despacito” își pierde titlul de „cel mai vizionat de pe Youtube”

Piesa pentru copii „Baby Shark” și melodia ei capricioasă au devenit luni cel mai vizionat videoclip de pe YouTube, depășind piesa „Despacito” cu peste șapte miliarde de vizionări, transmit AFP și The Guardian.

Spre nefericirea părinților din întreaga lume, piesa extrem de repetitivă produsă în Coreea de Sud a devenit un fenomen viral mondial, imaginile colorate ale videoclipului contribuind la impactul melodiei cu versuri molipsitoare.

„Baby Shark Dance”, versiunea în engleză a piesei, a depășit șapte miliarde de vizionări pe YouTube luni, la ora 04:00 GMT, detronând „Despacito”, single-ul Luis Fonsi și Daddy Yankee.

Practic, piesa care a fost încărcată pe YouTube în iunie 2016 este un remix al unui cântec american al companiei de producție Pinkfong din Seul.

Succesul său pe YouTube a fost urmat de un triumf în topurile muzicale, piesa ajungând pe locul 32 pe Billboard Hot 100 în ianuarie 2019.

Două dintre ultimele patru melodii care au cel mai mare număr de vizionări pe YouTube sunt acum sud-coreene.

Înainte de „Baby Shark Dance”, rapper-ul Psy și al său „Gangnam Style”, au condus topul cu numărul de vizionări timp de trei ani înainte de a fi detronați de melodia „See You Again” a lui Wiz Khalifa.

„Despacito” a căzut acum pe poziția a doua în topul celor mai vizionate clipuri de pe Youtube, podiumul fiind completat de melodia „Shape of You” a lui Ed Sheeran.

SHARE
 

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din Muzica

Ultima oră