Revista Playboy se închide după 66 de ani

19 Mar 2020
Revista Playboy se închide după 66 de ani

Revista Playboy, brand recunoscut de 97% din populaţia lumii, a anunţat că închide varianta print dupa 66 de ani, decizie grăbită de pandemia COVID-19.

Ediţia de primăvară a revistei Playboy este ultima publicată după 66 de ani, a anunţat directorul companiei într-o scrisoare deschisă publicată pe site-ul Medium.

Din 2019, revista era publicată trimestrial, iar decizia de a închide printul era cântărită de ceva vreme. "Când a devenit clar că pandemia coronavirusului a perturbat producţia de conţinut şi lanţul de aprovizionare, am fost forţaţi să accelerăm procesul conversaţiei pe care o aveam deja: cum să renunţăm la o revistă publicată la trei luni şi să o transformăm într-un produs pe care clienţii îl vor azi. O să fim o companie digitală, mai ales că printul ajungea la doar o fracţie din fanii noştri. O să mutăm calendarul conţinutului, inclusiv Playboy Interview, 20Q, Playboy Advisor şi bineînţeles pictorialele Playmate", a scris Ben Kohn.

 

Declinul revistei Playboy a început în 2017, când fondatorul ei, Hugh Hefner, a murit. Atunci, revista încă mai era publicată lunar, dar din 2019 calendarul de publicare a devenit trimestrial.

Revista Playboy a apărut în România în octombrie 1999, fiind prima publicaţie de lifestyle masculin, brand glossy internaţional, care a apărut la noi în ţară.

Tirajul revistei era de 90.000 de copii difuzate lunar în anul 2000, 75.000 în anul 2001 şi 50.000 în anul 2002. Cel mai bine vândut număr al revistei a fost cel din ianuarie 2001, cu 110.327 de copii difuzate. În anul 2007, vânzările Playboy ajunseseră între 16.000 şi 22.000 de copii lunar.

SHARE
 

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din Mass Media

Ultima oră