Lucrul de acasă reprezintă noua normă pe piața muncii

14 Oct 2020 | scris de I.D.
Lucrul de acasă reprezintă noua normă pe piața muncii

Lucrul de acasă reprezintă noua normă pe piața muncii – cred 80% dintre managerii de companii care au participat la un sondaj global PricewaterhouseCoopers (PwC) despre viitorul acestei modalități de derulare a activității.

Peste jumătate dintre cei întrebați spun că au creat și pus în aplicare o politică în acest sens, iar dintre cei care nu au făcut-o, cei mai mulți spun că vor introduce munca de la distanță foarte curând, cel târziu până la sfârșitul acestui an.

Principalele trei priorități în conceperea politicilor de adoptare a muncii la distanță sunt sănătatea și siguranța angajaților, menționate de 70% dintre respondenți, urmate de îmbunătățirea experienței angajaților – 65% și atragerea și reținerea talentelor-cheie – 60%.

În ceea ce privește politica salarială, 80% dintre companiile participante la sondaj au arătat că nu efectuează ajustări în timpul perioadei muncii la distanță.

De asemenea, peste jumătate dintre respondenți nu acordă alocații, rambursări sau sprijin pentru mobilitate pentru munca la distanță.

Pe măsură ce restricțiile locale s-au relaxat, majoritatea companiilor au permis accesul angajaților la birou, în anumite condiții și respectând normele de siguranță și sănătate.

Cu toate acestea, 45% dintre companii nu vor solicita angajaților întoarcerea la birou iar 21% anticipează o abordare hibridă între munca la distanță și lucrul la birou. Sondajul a fost realizat în rândul a peste 300 de companii, la nivel global.

SHARE
 

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din Life style

Ultima oră