Un băiat de doar 17 ani a creat cel mai popular site de urmărire a coronavirusului. Are peste 30 de milioane de vizitatori zilnic și a refuzat reclame de peste 8 milioane de dolari

15 Mai 2020 | scris de A.A.
Un băiat de doar 17 ani a creat cel mai popular site de urmărire a coronavirusului. Are peste 30 de milioane de vizitatori zilnic și a refuzat reclame de peste 8 milioane de dolari

Avi Shiffmann, un tănar american, și-a amânat cursurile și studiul din anii de liceu cu un scop lăudabil. La doar 17 ani el a creat unul dintre cele mai populare site-uri ce urmărește evoluția pandemiei de coronavirus din  întreaga lume, acest lucru ocupându-i absolut tot timpul de care dispune, relatează Business Insider.

Bazându-se pe noile informații conform cărora pandemia va conviețui printre noi încă mulți ani de acum încolo, Shiffmann va continua să ofere cele mai noi informații despre coronavirus. Atâta timp cât va exista site-ul, el se va lupta pentru a-l îmbunătăți și va adăuga noi caracteristici. După terminarea pandemiei, va folosi datele obținute și le va compara cu evoluția virusului SARS și cu gripa spaniolă.

Băiatul consideră că aceasta va fi moștenirea pe care o va lăsa generațiilor următoare ce vor studia și vor învăța din experiența pe care o trăim cu toții.

Platforma lui Avi oferă nu numai o hartă a răspândirii coronavirusului în timp real, dar și orice informații necesare pentru virus, evoluția bolii, măsuri de prevenție, absolut orice informație ce poate fi utilă oamenilor.

Harta interactivă conține informații peste rata infectării, cazurile confirmate, cazurile vindecate și decesele înregistrate, cifre obținute din sursele oficiale ale guvernelor statelor.

Pe baza unor modele matematice a reușit să creeze o aplicație care calculează rata de supraviețuire pe categorii de vârstă în cazul unei infectări cu noul coronavirus.

Chiar dacă este mândru de realizarea sa, nu vrea să câștige un nume de pe urma pandemiei. ”Pe viitor, ar trebui ca Organizația Mondială a Sănătății să poată să reeze o asemenea aplicație. Responabilitatea nu trebuie pusă pe umerii unui copil oarecare, iar oamenii au nevoie de surse oficiale de informații”, declară băaiatul.

Shiffmann și-a luat în serios munca sa și îi acordă foarte mult timp pentru a putea oferi în timp real noile cifre comunicate din toată lumea. Se întâmplă des să piardă nopțile lucrând la site-ul său, iar recordul îl dețin cele 50 de ore de muncă non-stop.

Aplicația oferă informații din toate țările din lume, și cum cineva din cel mai îndepărtat colț caută noi informații, nu întârzie să apară și probleme, mulți utilizatori trimis mii de mesaje atunci când apare vreo problemă.

”Sunt un elev de liceu foarte slab. De când a devenit atât de folosit site-ul meu, îmi petrec tot timpul lucrând la el și chiar am lipsit două săptămâni de la cursurile online”, declară cu sinceritate Shiffmann.

Harta interactivă a site-ului a devenit atât de populară încât peste 30 de milioane de oameni intră zilnic să verifice noile cifre, iar de la lansare a înregistrat peste 700 de milioane de utilizatori.

Nu au întârziat să apară ofertele de publicitate. Mai multe site-uri și-au manifestat interesul în achiziționarea platformei și a o folosi cu scopul de a promova anumite produse. Cea mai ofertă financiară de până acum a fost de 8 milioane de dolari pentru a afișa diverse reclame.

Shiffmann a refuzat toate ofertele de publicitate pe care le estimează că ar fi ajuns la 30 de milioane de dolari. Explicațiile sale sunt extrem de pertinente: dacă se așteaptă încârcarea reclamelor, se pierde timp suplimentar pentru a obține informațiile căutate, iar în cazul zonelor care au o viteză redusă al internetului, ar duce ca utilizatorii să nu mai aibă acces in site.

Legat de posibilitatea de a vinde site-ul, nici nu a luat-o în considerare pentru că ar pierde controlul asupra design-ului și ar fi obligat să facă tot felul de modificări chiar dacă nu le-ar considera necesare.

Legat de viitoarea lui carieră, nu vrea să ia nicio decizie pripită, chiar dacă a primit o ofertă de angajare din partea gigantului Microsoft. Shiffmann înclină spre a dezvolta propria afacere, mai ales că a intrat în contact cu oameni din toată lumea, cu firme și dezvoltatori care ar putea investi într-o potențială afacere personală.

Ca planuri de viitorul, tânărul își dorește să-l întâlnească pe Bill Gates și să poată studia interconexiunea dintre tehnologie și sănătatea publică.  

SHARE
 

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din It

Ultima oră