PLANUL SECRET al Facebook de a DISTRUGE Google!

25 Apr 2015
PLANUL SECRET al Facebook de a DISTRUGE Google!

Armando Biondi, co-fondator al companiei AdEspresso, partener Facebook, scrie, într-un comentariu pentru Business Insider, că rețeaua de socializare creată de Mark Zuckerberg are ca obiectiv să distrugă Google și să devină, astfel, a doua companie care valorează un triliard de dolari.

Ca partener de marketing al Facebook, Biondi susține că are acces la informații din interior, ferite de ochii publicului larg, și aduce mai multe argumente care să susțină această teorie.

În primul rând, telefoanele inteligente devin din ce în ce mai importante și mai prezente în viața oamenilor, Biondi dând drept exemplu Statele Unite, unde peste 91% dintre cetățeni dețin un smartphone.

Apoi, co-fondatorul companiei AdEspresso vine cu o întrebare: câți dintre utilizatorii de telefoane mai folosesc Google pentru a căuta știri? Foarte puțini, în ultima perioadă, este răspunsul. De ce? Pentru că, mai nou, ei își culeg informațiile de pe rețelele de socializare.

Mai mult, Biondi vorbește despre aplicații și pericolul pe care acestea îl reprezintă pentru Google. Utilizatorilor le este mult mai ușor să folosească aplicații dedicate pentru diverse informații decât să tasteze ce caută în Google.

Facebook ia fața Google la câștiguri din publicitate

Ultimele raportări ale Facebook arată că veniturile din publicitate au avut creșteri importante în trimestrul al treilea din 2014. 73% din venituri au venit de pe telefoanele mobile, față de 59% în 2013.

Iar când vine vorba despre numărul de vizualizări al videoclipurilor, Facebook este mult peste Youtube, produs al Google, cifrele fiind de-a dreptul impresionante. Ca număr de vizite, ce a raportat YouTube în zece ani, Facebook a reușit în doar unul, ajungând la patru miliarde de vizualizări în doar o zi!

Biondi aduce în discuție și faptul că Google a încercat să intre pe piața rețelelor sociale cu Google+, însă eșecul a fost răsunător.

Practic, potrivit co-fondatorului companiei AdEspresso, viitorul este acaparat de social media, Facebook fiind pe cale să devină a doua mare comanie din lume care valorează un triliard de dolari. (V.M.)

Alte stiri din It

Ultima oră