Campania de toamnă a brandului american American Eagle, având-o în prim-plan pe actrița Sydney Sweeney (Euphoria, The White Lotus), a declanșat un val de reacții entuziaste în mediul online și a propulsat acțiunile companiei cu aproape 10% pe Wall Street. Considerată de mulți ca un manifest „anti-woke”, campania contrastează puternic cu tendințele recente din publicitate și marchează o relansare spectaculoasă pentru brandul aflat anterior în declin, scrie Le Figaro
Brandul american de îmbrăcăminte face senzație pe rețelele sociale și pe Wall Street de când s-a asociat cu actrița principală din serialul Euphoria pentru colecția sa de toamnă. Mii de internauți aplaudă o campanie de marketing considerată drept „anti-woke”.
American Eagle și Sydney Sweeney – un parteneriat de succes. Brandul american de jeans și textile a înregistrat o creștere de aproape 10% pe bursă la sfârșitul săptămânii, după ce a lansat o nouă campanie publicitară cu actrița din Euphoria și The White Lotus. Sydney Sweeney apare în mai multe clipuri și fotografii dedicate lansării colecției de toamnă, care include o jachetă în ediție limitată și blugii „The Sydney”.
În Statele Unite, campania a fost descrisă de mai multe publicații ca fiind „îndrăzneață”, „senzuală” sau chiar „incendiară”. Dincolo de imaginile în care actrița pozează, parțial dezbrăcată, sub jachetele de blugi emblematice ale brandului, un clip anume a atras atenția: Sydney Sweeney reparând un motor sub capota unei Mustang GT350 vintage, îmbrăcată într-un maiou și o pereche de blugi, ștergându-se apoi pe pantaloni și urcând la volan.
Pe rețeaua X, numeroși utilizatori au lăudat campania ca fiind „anti-woke”, contrar tendințelor din marketingul ultimilor ani. Unii au sugerat chiar că Jaguar ar trebui să „învețe din asta”, după ce constructorul auto fusese criticat anul trecut pentru o reclamă considerată prea „colorată”, în contradicție cu identitatea sa tradițională. „Wokismul e pe ducă”, s-a bucurat un utilizator de X. „Wokismul e mort, iubito, e mort!”, a comentat altul.
Contrastele sunt cu atât mai evidente în contextul formei financiare recente a companiei American Eagle Outfitters (AEO). Acțiunile companiei scăzuseră cu aproape 35% pe Wall Street de la începutul anului. În urmă cu două luni, marca renunțase chiar la obiectivele financiare anuale, în urma unui prim trimestru slab. Analiștii subliniază că această campanie cu Sydney Sweeney contribuie semnificativ la reabilitarea imaginii AEO. Contactată de New York Post, compania a refuzat să comenteze „activitatea bursieră sau fluctuațiile valorii acțiunilor”.
Les actions d'American Eagle ont grimpé en flèche après que la marque de jeans a dévoilé une publicité qualifiée de « post-woke » par les internautes. Elle semble défier le « wokisme » adopté par certaines grandes marques, parfois avec des effets désastreux, comme pour Jaguar. pic.twitter.com/n4oYyRjr0M
— Fdesouche.com est une revue de presse (@F_Desouche) July 25, 2025
American Eagle ads, 2019 vs 2025. Woke is dead. pic.twitter.com/TGbP0B50ee
— End Wokeness (@EndWokeness) July 24, 2025
If Sydney Sweeney in American Eagle proves one thing…
— Pax Britannia (@BritanniaRising) July 24, 2025
It’s that Western culture is worth fighting for.
Celebrate beauty. Embrace tradition. Reject the woke death spiral.
???????? Follow me if you want Britain to fight back. pic.twitter.com/R3kFjiahJ9