Ambasada SUA la Bucureşti: Ghidul votului prin corespondenţă la alegerile din SUA

01 Noi 2016 | scris de Magda Marincovici
Ambasada SUA la Bucureşti: Ghidul votului prin corespondenţă la alegerile din SUA

Vă rugăm să rețineți că Ambasada SUA NU este secție de votare

Potrivit comunicatului, "cetățenii nu pot veni la Ambasadă să voteze. Toate buletinele de vot prin corespondență din SUA sunt administrate de către statul în care este înregistrat alegătorul. Cetățenii trebuie să acceseze website-ul biroului electoral al statului lor pentru mai multe detalii. Majoritatea statelor americane solicită ca buletinele de vot completate să ajungă la birourile electorale locale până la închiderea urnelor, marți, 8 noiembrie. Cetățenii americani care doresc să participe la alegerile din 2016 ar trebui să fi trimis deja buletinele de vot prin corespondență birourilor electorale locale".

Nu ați primit buletinul de vot?

În comunicat se precizează că, "dacă v-ați înregistrat pentru a vota și ați solicitat un buletin de vot prin corespondență înainte de termenul limită pentru înregistrare în statul dumneavoastră, dar nu ați primit încă buletinul de vot, completați și expediați un buletin de vot de urgență (Federal Write-in Absentee Ballot) pentru a vă asigura că votul dumneavoastră ajunge la biroul electoral până la termenul limită pentru statul respectiv. Dacă buletinul de vot obișnuit sosește ulterior, completați-l și trimiteți-l și pe acela. Buletinul de vot de urgență (Federal Write-in Absentee Ballot) va fi luat în considerare la numărarea voturilor doar dacă buletinul dumneavoastră de vot obișnuit nu ajunge la biroul electoral până la termenul limită pentru statul dumneavoastră. Votul dumneavoastră nu va fi numărat de două ori".

Ați ratat termenul de 20 octombrie 2016, la care Ambasada SUA a expediat buletinele de vot?

"Dacă ați ratat termenul, luați în considerare expedierea buletinului de vot în SUA prin intermediul unui serviciu de curierat expres precum FedEx, UPS sau DHL, sau electronic, dacă acest lucru este permis în statul dumneavoastră. Buletinelor de vot trimise birourilor electorale prin servicii de curierat expres nu li se aplică timbre standard, așadar alegătorii care folosesc această modalitate trebuie să primească confirmarea livrării pe sau înainte de 8 noiembrie înainte de a plăti și livra buletinele. Pentru detalii, verificați procedurile de votare ale statului dumneavoastră, la: www.FVAP.gov.", se precizează în comunicat. 

Aveți întrebări?

Potrivit aceluiaşi comunicat, dacă aveți întrebări,trebuie "să-l contactați pe diplomatul care oferă asistență alegătorilor, la 021-270-6000, de luni până vineri, între orele 13:00 și 16:30 sau la ACSBucharest@state.gov. Puteți de asemenea să îi contactați direct pe reprezentanții Programului Federal de Asistență Electorală dacă aveți probleme cu birourile electorale locale, prin e-mail, la Vote@FVAP.gov sau sunând la numărul gratuit, apelabil din multe țări din întreaga lume.

Confirmați înregistrarea și trimiterea electronică a buletinelor de vot. Aflați mai multe din website-ul Programului Federal de Asistență Electorală, la: www.FVAP.gov".

Alte stiri din Externe

Ultima oră