Călătorii cu trenul vor primi automat banii înapoi pentru întârzieri

03 Oct 2015
Călătorii cu trenul vor primi automat banii înapoi pentru întârzieri
Clienţii unei companii feroviare britanice vor primi automat banii înapoi dacă trenul cu care călătoresc are întârzieri, scrie ibtimes.co.uk. Măsura este introdusă în premieră în Marea Britanie, iar guvernul de la Londra speră ca aceasta să fie extinsă la nivel naţional şi de alte companii feroviare.

Banii vor fi viraţi direct pe card dacă trenul cu care au călătorit are o întârziere de cel puţin o jumătate de oră, în termen de trei zile. Măsura va fi aplicată numai celor care şi-au luat biletele în avans, de pe website-ul operatorului feroviar sau printr-o aplicaţie pe telefonul mobil.

Sunt două categorii de întârzieri pentru care clienţii vor primi costul călătoriei înapoi. Întârzieri de 60-119 de minute - 100 % din costul unui singur bilet sau va fi returnată o parte importantă a unui bilet dus-întors.

Întârzieri de 120 de minute sau mai mult - 100% din costul unui singur bilet sau va fi rambursat un bilet dus-întors. Dacă notificările privind întârzierea unor trenuri sunt făcute în momentul achiziţionării biletului, nu se acordă compensaţii.

De asemenea, măsura nu se aplică în cazul rezervărilor sau călătoriilor pe mai multe rute care presupun schimbarea mai multor trenuri, conform Sky News.

Ministrul britanic al Transporturilor, Patrick McLoughlin, a catalogat  măsura drept "o ştire fantastică". " Scopul nostru este să ne asigurăm că pasagerii din toată ţara vor beneficia de o astfel de măsură şi încurajăm şi ceilalţi operatori să ia măsuri similare la nivel naţional", a spus ministrul.

Citiţi mai multe ştiri din Externe!


Alte stiri din Externe

Ultima oră