Gabriela Firea: Nu e normal ca multinaționalele să ne trateze ca pe niște persoane de lumea a treia

13 Noi 2016 | scris de Cristi Semeghin
Gabriela Firea: Nu e normal ca multinaționalele să ne trateze ca pe niște persoane de lumea a treia

Gabriela Firea susține că avaria de pe Bulevardul Mihalache a fost anunțată în jurul orei 15,00, iar reprezentanții ENEL au intervenit abia după aproximativ patru ore, după ce au fost amenințați cu rezilierea contractului.

"Sunt familii cu copii mici, cu bătrâni, cu oameni suferinzi, care de la ora 15,00 au anunțat lipsa curentului electric și ENEL-ul nu a catadixit nici măcar să răspundă la telefon. A trebuit să intervenim noi, cu resursele proprii, sub amenințarea ruperii contractului. Nu e normal ca multinaționalele să ne trateze ca pe niște persoane de lumea a treia. Dacă ENEL sau alte companii multinaționale cred că le mai merge în București cum le-a mers până acum, se înșală. Sunt neîndurătoare cu astfel de practici", a declarat Firea.

Primarul general a precizat că este o persoană "deschisă și constructivă cu toți oamenii de afaceri și români și străini", cu condiția ca cetățenii să nu fie "umiliți".

"Nu e normal să avem astfel de practici de sfidare a românilor. Nu li s-a cerut decât corectitudine față de cetățeni. (...) Dacă nu respecți ce ai semnat la angajarea contractului, pleci", a mai spus Firea.

Alte stiri din Actualitate

Ultima oră