Apa minerală AQUA Carpatica - Primul produs premium românesc exportat masiv

13 Iul 2015
Apa minerală AQUA Carpatica - Primul produs premium românesc exportat masiv
Apa minerală AQUA Carpatica cucereşte lumea prin puritatea ei. Noua etapă de dezvoltare a brandului AQUA Carpatica s-a concretizat printr-o serie de contracte de export ferme ce sunt deja în derulare cu mai multe ţări precum SUA, Marea Britanie (lantul de magazine Whole Foods), Japonia (lanţul Metro Cash& Carry), China, toate ţările Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria.

"România, având ca ambasador AQUA Carpatica, va dovedi că un produs premium al ţării poate concura direct cu cele mai prestigioase branduri internaţionale din domeniu", a declarat Jean Valvis, Preşedinte-Director General Valvis Holding.

Prima reduta cucerită este piaţa Statelor Unite, o piaţă formată, cristalizată şi saturată de o multitudine de branduri internaţionale, cu un consumator exigent. Practic, Aqua Carpatica este singurul brand de apă din Romania avizat conform standardelor şi omologat pe piaţa SUA ce are parteneriate cu lanţuri de supermarketuri pe întregul continent american, nu numai în magazinele tradiţionale locale.

Astfel, AQUA Carpatica este prezentă la raft începând cu luna iulie 2015, în lanţul de magazine Sprouts Farmers Market ce comercializează produse proaspete şi organice, oferind experienţa de consumator orientată spre beneficii de sănătate. Sprouts Farmers Market deţine peste 200 de magazine ce operează în 12 state, având un numar de 18.000 angajaţi.

AQUA Carpatica a fost lansată pe piaţa românească la finele anului 2010, şi, timp de trei ani la rând, s-a clasat în topurile clasamentelor de specialitate cu numeroase premii EFFIE. Încununarea a venit în acest an pentru Campania Testul Purităţii care a cucerit atât medalia de aur pentru categoria sa, dar şi The Grand Effie Award Romania.

Pe de altă parte, cifrele de vânzări vorbesc de la sine: într-o piaţă specifică stagnantă şi conservatoare, AQUA Carpatica a înregistrat creşteri de vânzări spectaculoase, iar 2015 se prevede a fi anul cu o creştere de peste 50% a cifrei de vânzări faţă de anul trecut.

Pentru aceste performanţe, Preşedintele-Director General Valvis Holding a ţinut să aducă mulţumiri consumatorului român. "Mulţumesc consumatorului român pentru sprijinul şi încrederea acordate, fără de care acest efort de export ce ne onorează, nu ar fi fost posibil!", a declarat Jean Valvis.

Citiţi mai multe ştiri din Actualitate!

 

Alte stiri din Actualitate

Ultima oră