AXN. Grilă de primăvară cu o nouă identitate vizuală

09 Mar 2016 | scris de Sebastian S. Eduard
AXN. Grilă de primăvară cu o nouă identitate vizuală

Cu ocazia lansării grilei de primăvară Sony Pictures Television (SPT) Networks lansează o nouă identitate vizuală, mai dinamică, pentru televiziunile AXN, aliniată direcției de programe actuale. Noul aspect al televiziunilor se manifestă printr-un logo și elemente grafice noi, fiind vizibil pe toate platformele (online și on-air) deținute de AXN începând din 17 martie.

Creștere cu 50%

„AXN a avut un succes incredibil în România din toamnă și până în prezent, cu creștere de audiență de aproape 50% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Urmărind interesul telespectatorilor noștri, continuăm să fim destinația pentru cei în căutare de divertisment, suspans și acțiune. În același timp, venim în întâmpinarea dorințelor telespectatorilor ce caută conținut plin de intrigă, pasiune și emoții” a spus John Rossiter, manager general pentru SPT Networks, CE.

Grila de programe AXN din această primăvară reflectă revitalizarea vizuală și scoate în evidență principalele atribute ale televiziunilor: intensitate, emoție, entuziasm, suspans și intrigă.

 

Care sunt premierele sezonului

Premierele acestui sezon includ: Cronicile Shannara/ Shannara Chronicles, Mad Dogs și Jucătorul/ The Player. Primăvara va fi, de asemenea, momentul reîntoarcerii producțiilor Memorie perfectă/ Unforgettable, sezonul al patrulea, Cititorii de oase/ Bones, sezonul al treilea, Autopsia crimei/ Body of Proof, sezonul al treilea, Minți criminale/ Criminal Minds, sezonul al unsprezecelea.

Cronicile Shannara/ Shannara Chronicles (25 martie; 21:05) este un serial de aventură plin de magie și suspans, plasat într-o lume fantastică, a elfilor și a gnomilor. Jucătorul/ The Player (22 martie; 21:05), un serial-thriller, aduce pe micile ecrane acțiune a la Las Vegas, cu Wesley Snipes în rolul unui personaj misterios, implicat în jocuri de pariuri cu mize uriașe. Mad Dogs (29 aprilie; 22:00), un serial de comedie noir, spune povestea a câtorva prieteni trecuți de 40 de ani implicați fără voia lor într-o excursie cu multe surprize.

Aplicație de mobil

Pentru a celebra rebranding-ul în Europa Centrală, SPT Networks lansează o aplicație de mobil dedicată AXN, disponibilă pentru utilizatorii de Android începând cu luna martie. Aplicația oferă telespectatorilor mai multă libertate în accesarea conținutului legat de AXN, într-o experiență socială unică. Utilizatorii vor putea descoperi conținut divers, precum știri, fotografii, videoclipuri și multe altele.

Alte stiri din Mass Media

Ultima oră