Te-ai întrebat vreodată de ce te tot mușcă țânțarii? Stă scris în ADN-ul tău, potrivit unui studiu

27 Apr 2015
Sunteti mereu cel pe care îl atacă țânțarii? Răspunsul ar putea sta în ADN-ul dumneavoastră. Ați putea fi pradă naturală pentru țânțari, în funcție de ce tip de sânge aveți, potrivit unui studiu PLoS ONE. Daca ai grupa 0, atunci ești terminat. B se situează mult mai bine, dar persoanele cu tip A este puțin probabil să fie deranjate.

În afară de preduspunerea biologică, există și unii factori externi, care pot juca, de asemenea, un rol foarte important. Transpirația poate atrage insectele, potrivit cercetatorilor. Asta pentru că pielea elimină o mulțime de substanțe prin transpirație, iar temperatura corpului crește, lucru care place țânțarilor foarte tare. De asemenea, greutatea corporală contează și ea. Personele corpolente expira o cantitate mai mare de dioxid de carbon, de care sunt iarăși atrași țânțarii. Și femeile gravide sunt o țintă ușoară, din cauza temperaturii lor crescute.

Dar există speranță! Dacă doriți să înșelați insectele băutoare de sânge, cercetărorii spun să nu purtați culori cum ar fi negru, albastru și roșu, care atrag insectele. Renunțarea la alcool poate ajuta, de asemenea, 20 la suta din persoanele care sunt atacate în mod regulat au consumat băuturi alcoolice. Acest lucru se datorează faptului că țânțarii sunt atrasi de mirosul emanat de o persoană care a consumat alcool.

Alte stiri din Externe