Ce să mânânci ca să trăieşti mult. În primul rând ouă...

17 Apr 2017 | scris de Gabriela Antoniu
Ce să mânânci ca să trăieşti mult. În primul rând ouă...

Oamenii de știință au susţinut adesea că oul ar trebui să fie considerat un super-aliment având în vedere cantitatea de nutrienți pe care o conţine, relatează ibtimes.co.in

Chiar dacă au aport scăzut de calorii, ouăle sunt o mare sursă de proteine, vitamina D, vitamina B12, colină, seleniu și fosfor. În afară de ouă, mai sunt şi alte câteva alimente cunoscute ca fiind benefice pentru sănătate, dar şi pentru longevitate.

Sparanghelul. Este bogat în antioxidanţi şi este recunoscut pentru încetinirea procesului de îmbătrânire. Sparanghelul este bogat in vitamina K, B1, B2, C și E. Acesta conține, de asemenea, o cantitate mare de cupru, potasiu, zinc, fier și fibre. Sparanghelul poate fi folosit în salate, precum și ca garnitură la preparatele din carne.

Usturoiul. Stimulează sistemul imunitar și are proprietăţi antivirale, antibacteriene şi anti-fungice. Usturoiul este cunoscut pentru purificarea sângelui, prevenirea bolilor de inimă, şi ca adjuvant în răceală şi gripă, printre altele. Mai multe studii au constatat, de asemenea, o asociere între consumul de usturoi şi prevenirea cancerului.

Brocoli. Este cunoscut ca unul dintre cele mai sănătoase alimente din lume, fiind bogat în fibre, vitamine, potasiu și cupru. Acesta întăreşte sistemul imunitar, ajută la menţinerea unei inimi sănătoase, îmbunătăteşte sănătatea oaselor, reglează tensiunea arterială, şi elimină toxinele din organism. Broccoli poate fi consumat cu salate şi este bun ca garnitură la friptura de pui și pește.

Seminţele de in. Au un conţinut ridicat de omega-3, acizi grași esențiali și fibre, Sunt numite adesea aliment-minune. Nu conţin colesterol și, prin urmare, sunt bune pentru inimă. Ajută la digestie, reduc hipertensiunea arterială, facilitează pierderea în greutate și sunt, de asemenea, asociate cu prevenirea cancerului. Pot fi folosite ca topping la salată, precum și în piureuri.

Grapefruitul. Conţine 91% apă și ajută la prevenirea deshidratării. Considerat rezultatul încrucişării acccidentale între o portocală și un pomelo, grapefruitul este o sursa bogată de vitamina C, pectină şi licopen, un antioxidant. Scade colesterolul şi ajută metabolismul prin arderea grăsimilor. Poate fi consumat în salate, ca fruct, precum și sub formă de suc.

SHARE
 

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din Life style

Ultima oră