Full Service, primul abonament pentru service auto, pentru clienţi individuali şi corporate

08 Noi 2016 | scris de Marina Constantinoiu
 Full Service, primul abonament pentru service auto, pentru clienţi individuali şi corporate


“Pachetul acoperă aria de service, asistență rutieră, asistență telefonică, service ITP și garantie extinsă, alături de o transparență completă a costurilor”, a declarat Daniel Antor, CEO, Țiriac Auto.
Aria de service cuprinsă în abonament include prioritate la programare, toate reviziile periodice, reparațiile mecanice și electrice apărute ca urmare a utilizării normale a mașinii, precum și îngrijirea corectă necesară pentru un automobil, iar ca extensie a pachetului pot fi incluse și anvelopele, potrivit unui comunicat al Ţiriac Auto.
Serviciul de asistență rutieră și tractare auto inclus este disponibil utilizatorilor oricând și oriunde pe teritoriul țării. Abonații beneficiază și de asistență telefonică specială, prin call center, la o linie dedicată.
Mai mult decât atât, abonamentul acoperă și verificările ITP necesare conform legslației în vigoare.
Pentru o experiență fără griji, utilizatorii care contractează abonamente Full Service primesc inclus garanția extinsă, pe întreaga durată a contractului.
Abonamentele asigură o transparență completă a costurilor. Mai mult decat atât, abonamentul este transferabil odată cu dreptul de proprietate asupra mașinii, asigurând o mai mare valoare de revânzare.
Abonamentul Full Service este disponibil la prețuri ce pornesc de la 15 Euro / lună, iar orice model din portofoliul Țiriac Auto nou achiziționat sau cu o vechime de până la șase luni este eligibil pentru acest tip de contract.
Mai multe informații despre cotațiile personalizate în funcție de model și marcă sunt disponibile la pe site-ul tiriacauto.ro, precum și la *1414.

Alte stiri din Business

Ultima oră