Hyundai i30, noua generație, intra in producție

18 Dec 2016 | scris de Sebastian S. Eduard
Hyundai i30, noua generație, intra in producție

Hyundai demareaza productia noii generatii i30 in cadrul fabricii din Nošovice, Republica Ceha. Proiectat si dezvoltat in Centrul de Cercetare & Dezvoltare din Germania, modelul va fi disponibil in reteaua de distribuitori din Europa incepand cu luna ianuarie 2017.

Fabrica din Cehia
Productia primei generatii i30 a demarat in 2008, anul in care a fost inaugurata uzina. Pe langa gama i30, aici sunt realizate si modelele Tucson si ix20. Datorita unui sistem de fabricatie flexibil, autovehiculele pot fi asamblate pe o singura linie de productie, capacitatea anuala fiind extinsa recent la 350.000 de unitati.

Pentru a raspunde exigentelor consumatorilor din Europa, calitatea productiei respecta cele mai inalte standarde. Uzina din Cehia are un numar de 3.300 de angajati, care utilizeaza 500 de roboti high-tech pentru realizarea a 1.500 de unitati pe zi. Autovehiculele sunt verificate in fiecare etapa a procesului de fabricatie de 300 de inspectori de calitate, fiind testate pe pista proprie in momentul in care ies de pe linia de productie. Increderea in produsele gamei este sustinuta de pachetul de cinci ani garantie oferit de producator.

Noua generatie Hyundai i30
Designul i30 urmareste limbajul specific marcii, cu linii atent definite si o forma sculpturala a caroseriei pentru un aspect atemporal. Grila frontala de tip cascada reprezinta noul simbol al viitoarei game Hyundai.

Noua generatie i30 dispune de o serie de elemente de siguranta activa, printre care sistemul autonom de franare la detectarea pietonilor (AEB), pilotul automat inteligent (SCC), sistemul de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LKAS), cat si sistemul de monitorizare a unghiului mort (BSD). Mai mult, modelul beneficiaza de elemente de conectivitate, precum Apple CarPlay, Android Auto si incarcator wireless.

Pentru sporirea eficientei si a manevrabilitatii, i30 dispune de o gama variata de propulsoare, inclusiv motoarele turbo pe benzina - de 1,4 litri, in patru cilindri, care dezvolta 140 CP si de 1 litru, in trei cilindri, care livreaza 120 CP.

Alte stiri din Auto

Ultima oră