Hyundai Motor a testat noul propulsor 2.0 Turbo in cursa de 24 de ore de la Nürburgring

02 Iun 2016 | scris de Sebastian S. Eduard
Hyundai Motor a testat noul propulsor 2.0 Turbo in cursa de 24 de ore de la Nürburgring

Obiectivele Hyundai au fost pastrarea pozitiei de castigator de clasa obtinuta in anul 2015 cu i30 1.6 Turbo si imbunatatirea tehnologiilor de inalta performanta ale viitoarelor modele N, prin intermediul autovehiculului aflat in dezvoltare i30 2.0 Turbo.

 

”Cursa de anduranta de la Nürburgring reprezinta cel mai dificil traseu din lume, fiind o oportunitate de testare a rezistentei noului motor turbo de 2.0 litri cu injectie directa”, a declarat Albert Biermann, Head of Vehicle Test and High Performance Development al Hyundai Motor.

 

Modelul i30 a fost proiectat si dezvoltat de catre Hyundai Motor si constructorul de masini de curse Peter Schumann. O mare parte dintre componente au fost modificate pentru participarea la Nordschleife. Elemente precum motorul, suspensia si amortizoarele au fost imbunatatite, precum si rotile, directia, protectiile laterale si sistemele de siguranta. Prin intermediul acestui test, Hyundai Motor a obtinut informatii importante pentru dezvoltarea viitoarelor motoare de inalta performanta.

 

In plus fata de informatiile obtinute pentru dezvoltarea viitoarelor propulsoare Hyundai, competitia a reprezentat un succes si din punct de vedere al cursei de masini. Dupa cele 24 de ore, modelul i30 2.0 Turbo a depasit un numar de 159 de vehicule, aflandu-se pe pozitia a 90-a in clasamentul general. Pilotii Bruno Beulen (BE), Michael Bohrer (DE), Alexander Köppen (DE) si Rory Pentinnen (FI) au parcurs impreuna 91 de ture, pe o distanta de 2.309,39 de kilometri, inregistrand cel mai rapid timp de tur de 9:55.636 minute, care a depasit bariera de 10 minute.

 

Cu aceasta ocazie, peste 185.000 de persoane au fost prezente pentru a viziona cursa de la Nürburgring. In plus, aproximativ 12.000 de participanti au sustinut echipa Hyundai in zona ”Hyundai N Fan Arena”, care a beneficiat de un ecran de dimensiuni mari pe care a fost difuzata cursa in timp real. Toate cele trei autovehicule inscrise in competitie au ajuns la linia de sosire, modelul Veloster 1.6 Turbo fiind primul clasat in categoria din care face parte.  

SHARE
 

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din Auto

Ultima oră