Gata! Renault ClioRS Trophy s-a lansat și în România

03 Dec 2014 | scris de Sebastian S. Eduard
Gata! Renault ClioRS Trophy s-a lansat și în România

Semnatura Trophy, inaugurata pe modelul Clio R.S. in 2005, este sinonim cu motoare si sasiuri sportive, imbinate cu un stil si o ambianta exclusiviste.

 

Rețetă

Adoptand emblema Trophy de pe modelul Megane RS din 2014, Clio RS 220 EDC Trophy aplica aceeasi reteta castigatoare pentru a se alatura unui club de serii speciale de inalta performanta, care aduc cu ele pasiunea si exigenta expertilor Renault Sport.

 

Un Clio R.S. mai puternic

Motorul inregistreaza 10% putere suplimentara si pana la 40 Nm in plus datorita unei noi cartografii - un turbo de talie superioara, un circuit de admisie care reduce pierderile si o teava de esapament remodelata pentru a integra perfect catalizatorul Euro6. Puterea maxima ajunge la 220 CP cu un regim maxim de 6 250 rotatii/min. Cuplul motor ajunge la valoarea de 260 Nm (+20 Nm). Cu un cuplu sporit, in treptele 4-5, acesta poate ajunge pana la 280 Nm. Cu ocazia trecerii la Euro6, emisiile de CO2 ajung pana la 138 g/ km.

 

Modul Sport mai flexibil

Cutie de viteze EDC permite schimbarea vitezelor cu pana la 30% mai rapid. Retrogradarea mai rapida este posibila datorita reducerii cursei padelelor de pe volan. Se inregistreaza de asemenea o mai mare flexibilitate a modulului SPORT in conduita mixta urban/ extraurban. Sistemul Stop& Start este activat in modul Normal si dezactivat in modulele Sport si Race.

 

Șasiu coborât

Sasiul modelului RS Trophy este intarit si mai coborat: - 20 mm in fata, - 10 mm in spate (fara greutate). Amortizoarele hidraulice sunt intarite. Adoptarea unei noi cremaliere cu angrenaj redus cu 10% (de la 14,5/1 la 13.2/1 pe roata) face directia mult mai precisa si mai directa. Clio R.S. 220 Trophy EDC este echipat cu pneuri performante Michelin Pilot Super Sport 205/40R18.

 

Exterior. ADN ClioRS

Noul Clio RS Trophy se remarca prin aspectul sportiv inconfundabil. O culoare noua, emblematica - Givre Nacré vernis Mat (optional in combinatie cu acoperis negru lucios) se adauga variantelor de culori: Blanc Glacier, Noir Profond, Rouge flamme si Jaune Sirius.

 

Jantele de 18” RADICAL negre primesc un tratament diamantat, iar logo-ul Trophy este pozitionat pe mai multe suprafete frontale si laterale, pentru a accentua provenienta sportiva a modelului. Volanului imbracat in piele ii este adaugat pachetul interior Trophy : scaune sport in piele, incalzite; tetiere integrate si inserturi cu aspect de carbon pe ornamentele aeratoarelor si portierelor, baza schimbatorului de viteze si insertiile aeratoarelor sunt in crom satinat (in locul celor rosii anodizate).

 

RS Monitor

Clio R.S. 220 EDC Trophy propune ca optiune sistemul R.S. Monitor. Acest dispozitiv performant este imbunatatit prin functia de ajustare progresiva a pedalei de acceleratie pe cele 5 moduri disponibile.

Noul model RS se adreseaza clientilor exigenti in termeni de performanta, amatori de experiente pe circuit si cunoscatori ai expertizei speciale oferite de Renault Sport. Clio R.S.

 

Lansarea acestei versiuni a avut loc in cadrul unui eveniment pe circuit unde participantii au testat intreaga gama RS: Clio RS, Clio RS Trophy si Clio Cup, Megane RS si Megane RS Trophy.

220 EDC Trophy este la dispozitia clientilor din Romania si poate fi achizitionat, cu un pret de pornire de 23.950 eur (TVA inclus) de la orice agent autorizat Renault din tara.  

SHARE
 

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din Auto

Ultima oră