The message clothing - Cămaşă şi mesaj pe măsura ta

19 Oct 2017 | scris de Geanina Sandu
The message clothing - Cămaşă şi mesaj pe măsura ta

Era o vreme când mergeai la croitor să îţi ia măsuri şi să-ţi facă un produs turnat pe tine. Acum se produce mult şi în serie, iar tu baţi magazinele în lung şi-n lat ca să-ţi reîmprospătezi garderoba. Dar ce ai tu, au şi alţii. Însă, Silvia Mladin s-a gândit la tine, la tine personal, şi a creat The message clothing - o cămaşă pe măsura ta, cu un mesaj doar al tău.
 
A ales un articol vestimentar care e purtat de secole și de femei și de bărbați, este foarte versatil, foarte „permeabil”, din punct de vedere al contextelor în care poți să-l porți, care absoarbe admirație, pentru că o cămașă a fost purtată de toți: prinți, regine, oameni de succes, oameni care merg la picnic. 
 
Dintre toate articolele de îmbrăcăminte, cămaşa este cel mai dificil de confecţionat. Există meseria de cămăşar şi sunt puţini oameni care se pricep să o facă ireproşabil. Dar Silvia reuşeşte să câştige zilnic războiul cu oamenii din fabrică şi produsul final este impecabil. “Brandul meu îşi doreşte foarte mult să încalce regulile industriei textile, care vrea să facă lucrurile cât mai uşor, să facă volum, să facă rabat la calitate, ca să câştige. Eu, fiind perfecţionistă, dau totul peste cap, şi oamenii şi fabricile. Este un război continuu ca eu să am la sfârşit o cămaşă impecabilă. Mi se spune mereu că o anumită operaţiune este dificilă, se pierde mult timp şi încearcă să mă convingă să renunţ la ea. Dar eu o ţin pe-a mea până când iese cămaşa perfectă. Şi mereu iese“.
 
Totul a început într- o zi foarte relaxantă și liniștită, acum un an, când Silvia se gândea cu emoție la oameni şi a vrut să facă ceva pentru ei. Pentru că îi plac foarte mult cuvintele și mesajele, a vrut să le pună pe ceva și primul gând a fost să le pună cumva pe piele, dau nu ca tatuaj. Şi aşa a ajuns la cămăși. A studiat, a făcut cursuri de design vestimentar și stilism, a mers la târguri în străinătate, a fost la fabrici, a văzut ce înseamnă tehnica made to mesure. Apoi, italienii care vând materialele de top i-au dat aprobarea să vândă cămășile făcute din materiale lor. Ei dau fiecărui client care cumpără o cămașă The message clothing - made to mesure - o scrisoare prin care îl felicită că a ales un croitor pe măsura materialelor lor. 
 
Materialul respectă persoana care îl poartă. E, în primul rând, 100% natural, nu a lucrat niciodată cu alte fibre. Dintre toţi furnizorii, i-a ales pe cei care aduc bumbacul egiptean, care este cel mai bun, cel mai rezistent, cel mai mătăsos, dintre toate. “Merge până la o fineţe ca şi cum ar fi mătase. Încerc să dau oamenilor o senzaţie foarte plăcută pe piele, de aceea cămăşile mele sunt diferite. Cămăşile de pe piaţă sunt din bumbac mai dur, mai scorţos, iar oamenii s-au obişnuit cu asta şi nu mai fac diferenţa. Dar bumbacul poate fi ca o mătase. Şi te simţi altfel când îl porţi. Italienii nu spun că luxul este scump, pentru ei luxul înseamnă confort. Eu încerc să dau confort, să dau o senzaţie plăcută, nu să fac un produs scump. Chiar trebuie să simţi materialul pe pielea ta la showroom, e greu să povesteşti această senzaţie, fiind obişnuit doar cu un altfel de bumbac. Eu am ales din Italia tot ceea ce înseamnă top bumbac, foarte fin, foarte mătăsos şi foarte rezistent, iar asta face o cămaşă The message clothing diferită de alte cămăşi“.
 
După ce a ieșit o cămașă impecabilă din punct de vedere al cusăturilor, materialelor, tehnicii, urmează tuşa finală, ceea ce e cu adevărat de aur pentru ea. Asta vine în urma unei întâlniri cu un client pe care îl numeşte prieten, beau o cafea, vorbesc mult despre familie, despre viața personală, despre ce îl determină să reușească zilnic, să zâmbească, ce este în sufletul lui și apoi se gândeşte la un mesaj care să-i fie pe măsură, deci și cămașa și mesajul sunt pe măsura omului.
  
Sloganul brandului The message clothing este Words create worlds - Cuvintele crează lumi, acesta fiind crezul Silviei. Ea crede că fiecare cuvânt este încărcat cu energie, cu o putere. “Acesta este mesajul de pe cămaşă, indiferent că vorbeşte despre iubire, despre bucurie, despre succes, despre lucrurile importante în viaţă, de fapt transmite intenţia, iar în momentul în care avem intenţia, 99% am reuşit, rămâne să acţionăm, să păşim spre a ni se îndeplini dorinţa“.


 
Şi dorinţa ei s-a îndeplinit. Showroom-ul de pe Aleea Alexandru, nr. 9, o casă plină de emoţie, cămăşi simple şi complicate, metri de bumbac ca cea mai fină mătase, multă lumină şi un scaun tatuat cu mesaje te îmbie la poveşti. 
 
Silvia vrea să îţi afle povestea ca să îţi poată crea cămaşa. Mesajele sunt ascunse, nu sunt la vedere, sunt intime, dacă vrei le arăți, dacă nu vrei, le păstrezi doar pentru tine. Ea are o listă de mesaje, din care poţi alege unul, sau staţi la poveşti şi, la final, îţi creează unul doar pentru tine.
 
Preţul unei cămăşi pleacă de la 800 de lei şi poate ajunge la 1.500 de lei, în funcţie de nivelul de calitate al bumbacului. Toate butonierele sunt cusute manual, iar asta durează cam trei ore pentru o cămaşă. “O mână de oameni lucrează o zi la cămaşa ta, apoi un mesaj este imprimat pentru tine cu toată căldura. Prietenii brandului nu se gândesc la preţ în momentul în care o poartă, doar vor să fie fericiţi cu această cămaşă, iar pe mine asta mă face să merg mai departe. De când am pornit acest business am vrut să transmit oamenilor că pot fi unici, că pot avea stilul lor personal, indiferent de moda care se poartă în sezonul respectiv, indiferent de trendurile pe care revistele le afişează, pot avea ceva ce îi face să înfrunte ziua indiferent de ce obstacol vor întâmpina, e foarte important pentru mine să ştiu că pot fi într-un fel lângă ei. Un domn mi-a spus că nu există nimic să nu poată depăşi în ziua în care are în minte mesajul scris de mine despre copilul său. Pentru mine acesta este succesul, bucuria de a fi schimbat ceva în bine în viaţa unui om“, mărturiseşte Silvia.
 
Aşa cum Coco Chanel a lăsat în urmă Little Black Dress şi Silvia s-a gândit la The Necessary White Shirt, o cămaşă făcută din bumbac de cea mai bună calitate şi multă emoţie, pe măsura ta, să te îmbrace cu o energie bună.


 

SHARE

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din Life style

Ultima oră