PIRAMIDĂ pe MARTE? "Da, este o piramidă, sau cel puțin o parte a unei construcții artificiale. Curiosity e PROGRAMAT să identifice TOT ce nu e natural" (VIDEO)

25 Iun 2015
PIRAMIDĂ pe MARTE?
NASA a publicat recent mai multe fotografii de pe Marte, făcute de Rover-ul Curiosity, iar în una din ele apare o piatră foarte ciudată, având o formă foarte bizar de cunoscută și anume a unei piramide.

Piramida din fotografie este estimată a fi de mărimea unei mașini sau poate fi vârful unei piramide mult mai mari, îngropate sub nisipul marțian. Mulți ar spune că această supoziție ar fi o prostie și că ce se vede în fotografie este doar o piatră mai ciudată, asemănătoare cu toate celelalte din jurul său.

Așa a fost lăsată toată lumea să creadă, dar nu. Lucurile nu stau chiar așa. Unii ar spune că ar fi vârful unei piramide îngropate, urmele unei civilizații demult apuse și iată, planeta Marte a fost locuită cândva, demult de nu știm cine și nici pentru ce perioadă.

De aici alte supoziții. Au venit pe Pământ, au ridicat piramidele, pentru că iată, această fotografie sugerează de fapt originea piramidelor de pe Pământ.

Ei bine, mulți am spune că e o prostie. Iar probabilitatea ca această supoziție să fie o prostie este foarte mare, DAR. Există un mare dar, care a cam reușit să întoarcă armele în favoarea teoriei cu piramida și civilizația dispărută.

Dacă până acum toată lumea credea ca este o prostie, acum părerile sunt cam 50-50.

Amănuntul care a reușit să aducă adepți teoriei cu piramida se află chiar la roboțelul care a făcut fotografia. Stați jos? Ei bine, aflați că roverul Curiosity este setat și programat să cartografieze, fotografieze, scaneze orice structură care prezintă semne de construcție artificială. Orice nu este natural, Curiosity este programat să înregistreze. Absolut orice. Este și cazul imaginii cu piramida. Roboțelul și-a făcut treaba. A văzut ceva care nu era natural, a fotografiat imediat. Putea să fotografieze orice piatră din zona respectivă, însă scanerul i-a indicat că e ceva în neregulă în acea zonă.

Geometria în linie dreaptă și simetria punctelor piramidale au făcut robotul Curiosity să creadă că este o structură creată în mod artificial, mai degrabă decât o simplă formațiune geologică. DAR, în ciuda simetriei uimitoare a piramidei, niciuna dintre fotografiile ulterioare, luate în  intervale de 20-30 de secunde, în următoarele câteva minute și nici în fotografiile ulterioare, luate câteva ore mai târziu, nu a mai fost inclus obiectul piramidal.

Se pare că operatorii NASA au ales în mod deliberat să lase o singură fotografie cu zona respectivă și nimic altceva, deși era clar că obiectul piramidal era cea mai interesantă descoperire de la începutul anului. În cazul în care roverul a continuat să fotografieze zona sau să facă zoom, niciuna dintre aceste fotografii ulterioare nu au fost puse la dispoziția publicului larg.

Matthew Wieczkiewicz, un fost inginer, angajat al NASA și susținător al teoriei existenței și altor forme de viață în univers, susține că publicarea fotografiei a fost o gafă imensă a celor de la NASA și că o asemenea fotografie nu este publicată decât dintr-o greșeală umană. Potrivit lui Wieczkiewicz, toate obiectele cartografiate de Curiosity sunt analizate de o mie de ori și sunt fotografiate de aproape, până să fie oferite publicului.

"Da, este o piramidă, sau cel puțin o parte a unei construcții artificiale. Înțelegeți, Curiosity e PROGRAMAT să identifice TOT ce nu e natural. Eu știu ce tehnologie are robotul ăla pe el. Marja de eroare de infimă. Dacă obiectul respectiv a atras atenția robotului, eu sunt convins că e ceva în neregulă cu el. În plus, NASA n-o să publice vreodată o singură fotografie cu un obiect ciudat din Univers. Tocmai ca să  nu lase loc la speculații. Aici a fost vorba de o greșeală. De ce spun asta? NASA nu a zis nici că e, nici că nu e o structură artificială", susține Wieczkiewicz.

Imaginea originala cu piramida, publicata de NASA, poate fi descarcata de aici: mars.jpl.nasa.gov. Discuția este în continuare deschisă, iar argumentele curg pro și contra. TU ce crezi?

Alte stiri din Bizar