Scrisoare de mulţumire adresată de serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov "ministrului iubit"

27 Aug 2015
Scrisoare de mulţumire adresată de serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov
Deşi au trecut mai bine de 25 de ani de când oamenii muncii îi mulţumeau şi-l ridicau în slăvi pe Nicolae Ceauşescu, conducătorul mult iubit şi stimat, mai există angajaţi la stat care ţin să se exprime astfel. Conducătorul iubit nu mai este demult, dar întodeauna se găseşte cineva care să îi ia locul. În cazul de faţă, ministrul Sănătăţii, Nicolae Bănicioiu, căruia angajatii de la Ambulanţa Bucureşti Ilfov au ţinut să-i mulţumească printr-o scrisoare deschisă că le-a mărit salariile cu 25% şi a suplimentat numărul de posturi. Când citeşti scrisoare nu poţi să nu te întrebi: chiar nu au fost umiliţi destul cu salariile mizere pe care încă le au, încât trebuie să se umilească încă o dată  făcând temenele mai marilor zilei pentru că au luat o măsură ce trebuie luată demult pentru a le reda cel puţin demnitatea profesională?

Redam intregral scrisoarea deschisă:

Comunicat de presă - Ministerul Sănătății

Scrisoare deschisă transmisă ministrului Sănătății, Nicolae Bănicioiu, de către salariații Serviciului de Ambulanță București-Ilfov

Salariații Serviciului de Ambulanță București-Ilfov adresează pe această cale următoarea SCRISOARE DESCHISĂ:

Stimate DOMNULE MINISTRU, doctor Nicolae Bănicioiu,

Mulțumim, pe această cale, pentru suplimentările de posturi acordate serviciilor de ambulanță județene și Serviciului de Ambulanță București-Ilfov.

Apreciem, în mod deosebit, faptul că, urmare vizitelor desfășurate la sediile noastre din București și alte SAJ-uri, constatând în mod direct dificultățile apărute în perioadele când numărul de solicitări înregistrează creșteri semnificative, când nu se poate ajunge în timpul cel mai scurt la toate solicitările, datorită subdimensionării personalului față de populația deservită, ați aprobat aceste măsuri de suplimentare de posturi.

Această inițiativă dovedește, încă o dată, disponibilitatea actualei conduceri a Ministerului Sănătății, pentru îmbunătățirea standardelor de calitate în asistența medicală de urgență prespitalicească, pentru asigurarea sănătății populației.

Totodată, salutăm cu entuziasm și gratitudine inițiativa și reușita eforturilor făcute de dumneavoastră pentru ca salariații din sistemul sanitar să beneficieze, începând cu 1 octombrie 2015, de creșteri salariale în cuantum de 25 %. Acest fapt va mobiliza și motiva lucrătorii noștri în munca desfășurată.

Adresăm, cu această ocazie, sincerele noastre mulțumiri pentru implicarea dumneavoastră și a tuturor factorilor de decizie în realizarea acestui prim pas.

Actul normativ adoptat astăzi dovedește că factorilor de decizie din România le pasă de sistemul medical românesc și de asigurarea condițiilor necesare unui act medical—coerent, competent, empatic cu suferința bolnavului, cu speranța că, la finalul acestui program, să ne aliniem la nivelul unor țări europene care alocă procentaje importante din PIB pentru sănătate!

Salariații noștri, angajați ai Ministerului Sănătății, rămași atâția ani cu salarii plafonate, având salariile cele mai mici din Uniunea Europeană, înțeleg că, pentru moment, constrângerile financiar-bugetare limitează posibilitățile de creșteri salariale doar la acest procent.

Avem speranța că, în cel mai scurt timp, se vor crea premisele ca personalul din sistemul sanitar românesc să beneficieze de un sistem de salarizare decent care să ne apropie de celelalte țări europene cu un sistem medical sănătos, beneficiarii reali fiind pacienții.

Vă rugăm respectuos să transmiteți mulțumirile și aprecierile noastre către toți factorii de decizie implicați în aceste inițiative mulțumită cărora a apărut o rază de speranță și pentru salariații din sistemul asistenței medicale de urgență prespitalicească.

Alte stiri din Actualitate

Ultima oră