Ziua Internațională a Cafelei - pentru iubitorii de cafea proaspăt prăjită din România (P)

28 Sep 2016 | scris de Cristi Semeghin
Ziua Internațională a Cafelei - pentru iubitorii de cafea proaspăt prăjită din România (P)

Povestea brandului a inceput in urma cu 4 ani, in Craiova. In urma unei investitii la nivel operational ce depaseste 1.5 milioane de euro, brandul
de cafea gourmet, proaspat prajita, Hedone, devine unul dintre cei mai apreciati si de incredere furnizori din Romania de solutii complete si
integrate pentru prepararea cafelei.

Noul univers al brand-ului Hedone Cafe este centrat pe o identitate vizuala proaspata si puternica, special creata pentru pozitionarea viziunii
de business sub un nou slogan: Placerea ta, pasiunea noastra.
Logo-ul Hedone, semn de recunoastere si pozitionare in piata, reflectand valoarea specifica a produselor noastre, este inspirat de zeita antica cu
acelasi nume, simbolul de forma unei monede de aur transmite identitatea companiei, eleganta si calitatea produselor. Cultura Hedone
se bazeaza pe respectul pentru clienti si standardul ridicat al produselor finale. Conceptul este aproape in intregime inspirat de filosofia si curentul hedonistic, punand accent pe calitatea premium.

Parte a noii identitati de brand este si website-ul companiei cu magazin online integrat, lansat cu ocazia Zilei Internationale a Cafelei: www.hedonecafe.ro Website-ul a fost conceput astfel incat sa sprijine eficient strategia de comunicare si identitatea companiei, furnizand
informatii de interes pentru toate categoriile de public tinta (HoReCa, Small Office, Corporate, To Go si Persoane fizice). Avand o interfata
prietenoasa, usor de folosit si un design atractiv, magazinul online Hedone pune la dispozitia utilizatorilor intreaga gama de produse: cafea
de origine, blend-uri Hedone, ceaiuri, ciocolata calda diverse sortimente, produse complementare si echipamente destinate extractiei si prepararii
cafelei.

„Hedone Cafe se afla acum intr-o noua etapa de dezvoltare si de maturizare, iar noul concept de brand reflecta foarte bine ceea ce suntem: o prajitorie de cafea premium, care cucereste comunitatea cunoscatorilor si iubitorilor de cafea gourmet din Romania, prin calitatea pe care o
oferim, precum si prin pasiunea si dedicarea de care dam dovada la fiecare pas. Placerea clientilor atunci cand savureaza gustul desavarsit al cafelei Hedone, este pasiunea noastra”, declara Dan Barbu, CEO-ul companiei.

Filosofia companiei, aceea de a completa calitatea cu prospetime, asigura unicitatea brandului. Pornind de la un adevar putin constientizat de
consumatori – cafeaua este un produs agricol, perisabil, sensibil la agentii externi cu care intra in contact si care isi pastreaza prospetimea pentru
doar 4, 5 saptamani din momentul prajirii – Hedone Cafe a dezvoltat un sistem logistic inovativ care garanteaza servirea cafelei in ceasca in mai putin de 30 de zile de la momentul prajirii manuale. Beneficiari ai acestui sistem logistic cu adevarat unic in Romania sunt in primul rand clientii companiei din divizia HoReCa si Office/ Corporate.

Ca urmare a expansiunii operationale si a dezvoltarii noii identitati de brand, compania a marit capacitatea de productie la 100 de tone/ luna de
cafea proaspat prajita, prin achizitia unui prajitor profesional de mare volum. Compania deserveste aproximativ 650 de clienti, persoane juridice, prin centrele sale logistice din Romania conectate la unitatea de productie din Parcul Industrial Craiova.

Un alt element de noutate si unicitate consta in divizia companiei de productie a echipamentelor destinate extractiei si prepararii cafelei. Hedone Cafe este prima companie din Romania care produce espressoare profesionale si rasnite de cafea, patentate de specialistii sai.

Hedone Cafe aduce esenta, emotia, energia si excelenta unei cafele proaspat prajite in fiecare ceasca a iubitorilor si cunoscatorilor de cafea,
prin angajamentul asumat al calitatii la superlativ.

Alte stiri din Actualitate

Ultima oră