Haos la Ryanair. Clienţii, obligaţi să plătească dublu

19 Sep 2017 | scris de Gabriela Antoniu
Haos la Ryanair. Clienţii, obligaţi să plătească dublu

Clienții furioşi ai companiei Ryanair, ale căror zboruri au fost anulate, spun că sunt obligați să plătească de două ori pentru a alege un loc și pentru a-și verifica bagajele, relatează telegraph.co.uk

Pasagerii care au plătit deja până la 15 lire sterline pentru locurile la zborul inițial declară că nu le-au fost returnaţi banii de compania aeriană și au plătit din nou rezervarea pentru un alt zbor.

 "Site-ul companiei nu m-a lăsat să fac  rezervare la zbor, decât dacă plăteam de două ori pentru locuri și bagaje", a declarat un pasager pentru Daily Telegraph.

Alții pretind că sunt obligați să plătească o taxă de schimb de zboruri de 16 lire sterline, chiar dacă zborurile lor au fost anulate, ceea ce înseamnă că nu ei au ales să-și schimbe perioada de călătorie.

Nu este clar dacă vreuna dintre taxele "duble" și inutile va fi rambursată. Ryanair a fost contactat pentru comentarii.

Compania aeriană a anunțat o reducere cu 2% a zborurilor regulate până la sfârșitul lunii octombrie, ceea ce a dus la anularea a 400. 000 de zboruri pe o perioadă de șase săptămâni.

Sute de mii de călători încearcă să-şi facă alte rezervări după ce Ryanair a prezentat lista completă cu zborurile anulate, din cauza unor erori în planificarea personalului de zbor. Practic, li s-a dat concediu prea multor piloţi, deşi este o perioadă aglomerată.

Pasagerii Ryanair au rămas blocați zile întregi. Unii sunt disperați să se întoarcă acasă, la copii sau la serviciu, iar alții se aşteaptă la facturi uriașe după ce au fost forțați să rămână în străinătate mai mult decât plănuiseră.

 

Alte stiri din Life style

Ultima oră