Facebook a început să evalueze credibilitatea utilizatorilor

22 Aug 2018
Facebook a început să evalueze credibilitatea utilizatorilor

Reţeaua de socializare Facebook a început să evalueze credibilitatea utilizatorilor săi, cu ajutorul unei scale de la 0 la 1, în încercarea de a combate dezinformarea, potrivit directorului de produs al companiei, Tessa Lyons, care este însărcinată cu identificarea persoanelor răuvoitoare. Informaţia a fost dată publicităţii de cotidianul american The Washington Post.

Compania a dezvoltat acest sistem de evaluare în cadrul eforturilor de combatere a ştirilor false, a spus Lyons într-un interviu.

Facebook s-a bazat ca şi alte companii din sectorul tehnologiei pe  raportarea de către utilzatori a conţinutului problematic, dar, pe măsură ce reţeaua de socializare cea mai extinsă din lume a oferit oamenilor mai multe opţiuni, unii utilizatori au început să raporteze în mod fals că unele informaţii nu sunt adevărate.

”Nu este neobişnuit ca oamenii să ne spună că ceva este fals doar pentru că nu sunt de acord cu premisa unui articol, sau să încerce să atace un anumit publisher”, a explicat Lyons.

Scorul privind credibilitatea utilizatorilor, cuprins între 0 şi 1, nu este conceput ca un indicator absolut al credibilităţii unei persoane şi nu este un scor unic al reputaţiei acordat utilizatorilor.

În schimb, acest scor este una dintre metodele de măsurare, între miile de noi indicii de comportament pe care Facebook le ia acum în considerare pentru înţelegerea riscurilor.

 

Alte stiri din It

Ultima oră