Scurtmetrajele #EUandME, la festivalul Les Films de Cannes à Bucarest

19 Oct 2018
Scurtmetrajele #EUandME, la festivalul Les Films de Cannes à Bucarest

În perioada 19 – 28 octombrie sunteţi invitaţi să urmăriţi scurtmetrajele #EUandME la festivalul "Les Films de Cannes à Bucarest". 

Cinefilii - și nu numai - pot urmări cinci scurtmetraje realizate de cineaști europeni cunoscuți:

Pensiunea Vie - de regizorul german Matthias Hoene, câștigător al premiului "Cannes Lion"
Singuraticul - de Tomasz Konecki, regizorul polonez care a lucrat cu actori precum Gérard Depardieu și Danny DeVito. Singuraticul a câștigat recent "Delfinul de Argint” la Cannes, în cadrul festivalului „Corporate Media and TV Awards 2018”, la categoria cele mai bune filme ale organizațiilor non-profit
Oona - de Zaida Bergroth, regizoare finlandeză, câștigătoare a numeroase premii internaționale
Debut - de regizorul croat Dalibor Matanić
Party Animal - de regizorul grec Yorgos Zois

Concurs

Iar pentru tinerii regizori, #EUandME le oferă șansa de a se afirma! Tot ce trebuie să facă este să prezinte o idee pentru un scurtmetraj despre o poveste legată de impactul pe care Europa îl are asupra vieții cotidiene a cetățenilor săi.

Înscrierile se pot face până la 31 octombrie 2018, prin completarea formularului de înregistrare online, se arată într-un comunicat al Reprezentanței Comisiei Europene în România.

Aplicația trebuie să conțină un sinopsis al fimului, un scurt clip filmat cu telefonul mobil în care să explice conceptul dar și motivația (ambele în limbile română și engleză), dar și un link spre un scurt-metraj pe care l-au realizat în ultimii 5 ani.

Concursul este destinat tinerilor regizori europeni, cu reședința în Uniunea Europeană, care la momentul încheierii perioadei de încriere (31.10.2018) au între 18-35 de ani. Înscrierile trebuie să fie individuale.

Context

Campania #EUandME a fost lansată în luna mai 2018 și se adresează cu precădere tinerilor, fiind derulată în cele 28 de state membre UE, pe o perioadă de 18 luni. #EUandME are ca scop promovarea oportunităților de care pot beneficia cetățenii UE pentru a-și atinge potențialul și a-și lărgi orizonturile.

Mai multe detalii despre campania #EUandME, AICI

SHARE

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din Film

Ultima oră