Oracle face disponibilizări în Europa. Ce se întâmplă în România

12 Sep 2017 | scris de Gabriela Antoniu
Oracle face disponibilizări în Europa. Ce se întâmplă în România

Oracle va închide cele mai multe echipe de suport hardware din Europa. Compania vrea să diminueze costurile prin transferarea suportului hardware paneuropean către România, într-o mișcare care presupune disponibilizarea a sute de persoane, conform unor informaţii din interior, divulgate către The Register, Marea Britanie.

Cifrele furnizate de un angajat al Oracle arată că există un număr de peste 424 de angajați în Europa, inclusiv manageri și directori. Aproximativ 137 dintre aceștia se află deja în România.

Astfel, 287 de persoane din afara României riscă să-și piardă locul de muncă, dintre care 77 în Germania, urmaţi de 67 în Spania, 55 în Franța, 53 în Regatul Unit și restul în alte țări din regiune.

Conform comunicărilor interne Oracle, este de așteptat ca echipa de suport hardware din Germania să închidă H2 FY2018, iar o sursă a indicat că așteaptă închiderea până la sfârșitul lunii februarie.

Funcţia echivalentă din Italia și Franța ar putea fi închisă până la sfârșitul acestui an calendaristic, iar Spania ar trebui să se închidă în același timp cu Germania.

Compania britanică de suport hardware are mai mulți directori decât alte țări și se estimează că va avea cea mai lungă durată de viață și va fi ultima echipă majoră care va transfera responsabilitățile omologilor români.

Pe lângă România, suportul hardware european în timpul turei de noapte va fi preluat de echipele din India, care au aproximativ 200 de angajaţi.

Migraţia către Europa de Est urmează plecării de luna trecută a lui John Fowler, vicepreședinte executiv al Oracle pentru sisteme. Totodată, veniturile pentru hardware și software-ul on-premise au scăzut în mod repetat. În anul fiscal 2017, Oracle a înregistrat 11% și 2% scăderi ale vânzărilor mondiale de hardware și software.

Alte stiri din Externe

Ultima oră