Copacabana, Taj Majal sau Gibraltar: 8 atracții turistice care sunt adevărate capcane

25 Dec 2015 | scris de Istvan Deak
Copacabana, Taj Majal sau Gibraltar: 8 atracții turistice care sunt adevărate capcane

Focus susține că foarte mulți turiști au plecat dezamăgiți după vizitarea acestor locuri.

Angkor Wat, Cambodgia
Agențiile de turisrm și site-urile de specialitate vor spune că este o destinație obligatorie pentru care călătoresc în Asia. Ce nu va vor spune este că umiditatea ridicată și căldura tropicală vă vor da mari bătăi de cap. Lor li se adaugă comercianții și grupurile de copii. Toți se autoproclamă ghizi și vă vor cere bani pentru orice. Nu vor fi foarte prietenoși dacă îi refuzați.

Piețele plutitoare, Thailanda
Cea mai cutonoscută piață plutitoare din Thailanda este Damnoen Saduak, aflată la 80 de km de Bangkok. Cei mai mulți aleg deplasarea cu autobuzul, ceea ce înseamnă câteva opriri impuse la magazine de suveniruri. Ajunși la destinație, turiștii constată că piața este de fapt o sumedenie de bărcuțe cu produse care staționează și blochează deplasarea bărcilor supraîncărcate cu turiști. Vânzătorii nu comercializează fructe sau legume exotice, ci tot o cantitate impresionantă de suveniruri și kitsch-uri.

Plaja Waikiki, Hawaii
Este printre cele mai populare plaje din lume, aflată pe insula Oahu, la sud-est de Honolulu. Cine visează la o oază de liniște va pleca foarte dezamăgit. Nu există perioadă a anului în care prosopul unui turist să nu fie lipit de cel al altuia. Barurile sunt lipite și muzica se aude la maximum, mai exact o combinație de muzică de la mai multe baruri în același timp. Din peisaj nu pot lipsi turiștii care aleargă peste tot cu selfie-stickul după ei.

Gibraltar
Singura destinație europeană de pe listă adună an de an o sumedenie de turiști în micuțul stat din sudul Spaniei. Mulți aleargă dupa iluzia produselor fără taxe. Pe strada principală de shopping este o îmbulzeală garantată între turiștii care speră să cumpere țigări, alcool, parfumuri sau aparate electronice la mega reducere. Se conving târziu că le-au cumpărat de fapt la suprapreț.

Hollywood Walk of Fame, Los Angeles
Pare a fi o destinație obligatorie pentru toți cei care ajung în Los Angeles, nu întâmplător adună peste 10 milioane de turiști anual. Partea proastă este că puțini știu că sunt în total 2.450 de stele, iar foarte multe persoane sunt complet necunoscute de publicul larg. La asta se adaugă și tarife de parcare uriașe și o sumedenie de “comedianți de stradă” care nu vor decât să vă ia banii.

Copacabana, Brazilia
Patru kilometri de plajă în capitala Braziliei, Rio de Janeiro. Imagini de vis și tot ce îți dorești. Marea problemă este siguranța turiștilor. Criminalitatea a atins cote alarmante. La lăsarea întunericului, Copacabana devine unul dintre cele mai periculoase locuri din oraș.

Orlando, Florida
Cel mai mare parc tematic din lume, Disney World din Olanda adună an de an peste 45 de milioane de turiști. Periodic apar noi parcuri tematice: Seaworld, Universal Studios sau parcul Harry Potter. Turiștii sunt dispuși să plătească prețuri astronomice pentru a intra și îndura cozile kilometrice. Dacă nu ești înarmat cu răbdare excesivă, acest parc se va dovedi un coșmar.

Taj Mahal, India
Este un obiectiv turistic care nu poate fi ratat. Giganticul mausoleu aduce mii de turiști în fiecare zi la Agra. Cozile par interminabile, iar procesul este încetinit de un control de securitate mai ceva ca la aeroport. Varianta ideală este să ajungeți la fața locului înainte să răsară soarele. Astfel evitați cozile, dar plătiți un bilet de intrare considerabil mai mare.

Alte stiri din Calatorii

Ultima oră