Toyota, cea mai valoroasă marcă auto, pentru al patrulea an consecutiv

08 Oct 2015
Toyota, cea mai valoroasă marcă auto, pentru al patrulea an consecutiv
Toyota continuă să conducă secțiunea auto în raportul Interbrand – Best Global Brands 2015 - valoarea mărcii crescând cu 16%. Marca Toyota rămâne în Top 10 cele mai valoroase mărci din lume, fiind evaluată în acest moment la 49.048 milioane de dolari.

Este al patrulea an consecutiv în care Toyota se afla în Top 10 cele mai valoroase mărci din lume, anul acesta avansând 2 poziții, urcând pe locul 6, față de locul 8 ocupat în 2014.

Cele mai importante categorii ale acestui clasament includ tehnologia și mărcile auto, care domină lista, ocupând 28 de poziții din 100, precum și recunoașterea față de soluțiile integrate pe care mărcile le oferă pentru nevoile individuale ale clientului:

Mărci aliniate la prioritățile oamenilor

"Raportul BEST GLOBAL BRANDS analizează atributele necesare mărcilor pentru a reuși în lumea hiper fragmentată de astăzi. Pe măsură ce oamenii cer și doresc imediat experiente personalizate și adaptate nevoilor lor, afacerile si mărcile trebuie să se adapteze acestei viteze de viață ", spune Jez Frampton, Interbrand Global Chief Executive Officer. "Multe dintre mărcile aflate acest an în Top 100 sunt atât de intuitiv aliniate la prioritățile oamenilor, încat sunt în măsură să se integreze perfect în viața de zi cu zi."

"Mutarea la viteza de viață" - titlul raportului din acest an, este o filosofie nativă pentru Toyota, care este angajată în crearea de soluții tot mai bune de mobilitate. Aceasta este o abordare evidentă, centrată pe consumator în transport, modelată de nevoile clienților.

Tehnologiile viitorului

Toyota consideră că, în acest moment, o singură tehnologie nu poate satisface o astfel de diversitate de cerințe. Din acest motiv, ne propunem să oferim mai multe soluții de mobilitate, care pot răspunde la diferite necesități ale cliențiilor, necesități ce apar în momente distincte . Aceast concept este parte din harta mobilității pe care noi o dezvoltăm de peste un deceniu.

Vehiculele cu propuslie alternativă sunt viitorul, iar ele vor servi cel mai bine nevoilor de mobilitate urbană. În prezent Toyota experimentează utilizarea la scară largă a vehiculelor electrice în localitatea Grenoble, unde, oferim produse inovatoare, cum ar fi I-Road și COMS, într-un experiment de car sharing. Pentru utilizarea de zi cu zi, hibridul – tehnologia lansată în anul 1997, odata cu productia în masa a modelului Prius - și plug-in hibrid – vor rămâne alegerile de propulsie pentru majoritatea clienților noștri. În paralel , vehicule Fuel Cell alimentate cu hidrogen vor satisface celelalte nevoi. Toyota pune la dispoziție peste 5.680 de brevete de celule de combustibil privind utilizarea de redevențe în acest an, inclusiv cele utilizate pentru Toyota Mirai, primul sedan de serie din lume care funcționează cu pile de hidrogen fiind disponibil la vânzare, în Europa, din această lună. 

Alte stiri din Auto

Ultima oră