Poșta Română a început expedierea documentelor pentru votul prin corespondență

05 Noi 2016 | scris de Magda Marincovici
Poșta Română a început expedierea documentelor pentru votul prin corespondență

În total, 8.890 de cetăţeni români s-au înscris în Registrul Electronic, provenind din 55 de ţări, de pe toate continentele. În procesul de distribuire externă al tuturor buletinelor de vot sunt implicaţi 56 de operatori poştali şi nouă companii aeriene. Poşta Română este răspunzătoare pentru prelucarea şi distribuirea trimiterilor returnate doar din momentul intrării lor în circuitul poştal propriu, respectiv în Biroul de Schimb Internaţional al companiei, se precizează într-un comunicat al Poștei Române.

Alegătorilor care au optat să voteze prin corespondenţă şi s-au înscris în Registrul Electoral le vor fi expediate, prin Poşta Română (cu confirmare de primire), următoarele documente necesare votării: un plic exterior autoadresat, un plic interior, un autocolant cu menţiunea „votat”, certificatul de alegător, buletinul de vot prin corespondenţă şi instrucţiuni privind exercitarea dreptului de vot. Potrivit legii, Poşta Română asigură trimiterea documentelor către alegători până cel târziu cu 30 de zile înaintea datei alegerilor. Vezi aici toate informațiile comunicate de Poșta Română.

Alte stiri din Actualitate

Ultima oră