Începe montarea separatoarelor de sens pe DN1: 200 de kilometri în doi ani!

30 Mai 2016 | scris de Veronica Micu
Începe montarea separatoarelor de sens pe DN1: 200 de kilometri în doi ani!

"Luni, 30.05.2016, vor începe lucrările de montare a separatoarelor de sens pe DN 1. Acestea se vor executa pe etape (tronsoane de maxim 400 m), punctele de lucru vor fi fixe pe durata unei
zile de lucru și își vor schimba poziția, în lungul drumului de la o zi la alta. Pe lungimea de 400 m va fi inclusă semnalizarea premergătoare lucrărilor, semnalizarea de poziționare a lucrărilor și semnalizarea de terminare a sectorului restricționat. 

Lucrările de montare a parapetelor metalice tip H3 și a celor din beton de tip ”New Jersey” se vor desfășura pe sectorul cuprins între Pasajul Inferior Băneasa, km 8+050 și km 12+868 situat la capătul rampei Otopeni a Pasajului superior peste Centura București. Acest parapete va separa sensurile de circulație și va împiedica trecerea autovehiculelor de pe o cale de circulație pe alta. Montarea acestor separatoare este foarte importantă pentru asigurarea siguranței circulației", anunță CNADNR într-un comunicat. 

Potrivit Companiei de Drumuri, intervalele orare în care vor fi efectuate lucrările vor fi anunțate după stabilirea acestora.  

"Reamintim că în data de 22.04.2016, Compania Natională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A. a semnat Acordul-cadru de furnizare având ca obiect “Achiziţia şi transportul parapetelor rigide prefabricate din beton" aferente drumurilor naţionale şi autostrăzilor din administrarea companiei. Acordul-cadru semnat are o durată de 2 ani și are ca obiect furnizarea și montarea a unei lungimi de aproximativ 200 km de parapete, finanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat şi venituri proprii și va avea la baza contracte subsecvente anuale pentru toate Direcţiile Regionale de
Drumuri şi Poduri", se mai arată în comunicat.

"Aşa cum am promis, voi monitoriza minuţios fiecare pas, astfel încât, la sfârsitul acestui an să avem finalizat Studiul de Fezabilitate necesar realizării autostrăzii Sibiu - Piteşti. Solicit celor implicaţi în revizuirea Studiului de Fezabilitate să se mobilizeze la capacitate maximă pentru asigurarea derulării contractului în condiţiile stabilite. Am transmis, atât colegilor care se ocupă de proiect, cât şi prestatorului că este foarte important să urmărim două lucruri: calitatea lucrărilor şi respectarea termenelor.", a declarat Cătălin Homor, Directorul General al CNADNR SA.

Alte stiri din Actualitate

Ultima oră