Discovery lansează campania #ÎmparteMașinaMarțea, pentru diminuarea traficului auto din București

26 Apr 2016 | scris de Sebastian S. Eduard
Discovery lansează campania #ÎmparteMașinaMarțea, pentru diminuarea traficului auto din București

Discovery România și Poliţia Română anunţă lansarea unei campanii de responsabilizare a bucureștenilor cu privire la diminuarea traficului auto din Capitală, contribuind astfel și la reducerea amprentei de carbon.

 

Conducătorii auto sunt încurajaţi ca în fiecare zi de marţi (una dintre cele mai aglomerate zile din săptămână, potrivit unui studiu realizat de Guvern) să își împartă maşina personală cu familia, colegii sau prietenii care au drum comun.

 

Proiectul se va derula în perioada aprilie – iunie 2016 şi va fi susţinut de Vodafone România, ca parte din campania de comunicare „Ai puterea să dai viață orașului tău!”. Iniţiativa Discovery a fost lansată anul trecut odată cu premiera Racing Extinction, un documentar-manifest care își propune să inițieze o mișcare la nivel mondial. Sub îndemnul #ÎncepeCuCeva (#StartWith1Thing), campania lansează o serie de provocări individuale prin care oricine poate contribui la conservarea biodiversității planetei.

 

„Racing Extinction a reprezentat deschiderea unei noi direcții de comunicare pentru Discovery în România. Ne-a interesat subiectul și profesional, și personal, așa că, de anul trecut, am căutat parteneri alături de care să facem lucruri care să se înscrie în campania #ÎncepeCuCeva. Pentru că atât Poliția Română, cât și Vodafone, au găsit ideea interesantă, am început cu #ÎmparteMașinaMarțea, pentru că e genul de lucru simplu de făcut și explicat, dar cu multiple beneficii. Atunci când împarți mașina cu o persoană cunoscută, contribui la scăderea traficului, dar și a emisiilor de dioxid de carbon, adică salvezi orașul și planeta în același timp. În plus, ideea e amuzantă și, cine știe, ar putea să se transforme în obicei”, a spus Ada Roseti, Director de Programe pentru Discovery Europa Centrală şi de Est.

 

Campania va fi promovată on-air, printr-o serie de elemente de comunicare non-standard (smart ideas, program vignette, commercial vignettes, break keepers etc.) difuzate pe Discovery Channel, TLC, Animal Planet și Eurosport, prin intermediul canalelor de social media ale Discovery, Poliției Romane şi Vodafone, precum și cu ajutorul agenţilor de poliţie care vor informa participanţii la trafic.

 

De asemenea, cu această ocazie, Discovery România va găzdui o serie de activități pe pagina de Facebook, încurajându-i pe cei care în zilele de marți împart maşina cu alți prieteni să posteze o imagine a întregului grup folosind hashtag-urile #ÎncepeCuCeva și #ÎmparteMașinaMarțea.

Mai multe informaţii despre proiect vor fi în curând disponibile pe platforma impact.discovery.ro.   

SHARE

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din Actualitate

Ultima oră